Przejdź do głównej zawartości

Denko #26 Październik

Cześć!

W Październiku udało mi się zużyć sporo produktów, z czego bardzo się cieszę.

Żele pod prysznic:

  • Nivea Diamond touch-piękny kobiecy zapach,dobrze się pienił i nie wysuszał
  • Balea Perlen zauber - ten zapach mi nie podpasował-lekko alkoholowy
  • omnia botanica róża z miętą - zapach bardzo różany, konsystencja przeźroczysta i leista 



Do Twarzy:
  • Yves Rocher Pur bleuet Woda do demakijażu oczu i twarzy - produkt w formie gęstego płynu, całkiem dobrze zmywał makijaż oczu i twarzy, niestety pozostawiał lekką warstewkę płynu na twarzy, co mi nie odpowiadało, gdy za dużo nalałam go na wacik i dostał mi się to do oka to szczypało :(



  • Recepta babuszki Agafii Krem do twarzy na noc 35-50 lat - bardzo gęsty krem o przyjemnym zapachu, który kojarzy mi się z kremem Bambino, bardzo fajny skład (ekstrakt z białej herbaty, z róży,z aralii mandżurskiej, z chińskiego cytrynowca, z islandzkiego mchu, z amurskiego barchata, z arktycznej jagody, organiczne oleje-kokosowy, shea, palmowy, z kędzierzawej sosny, jojoba, i wiele innych) , tubkę warto rozciąć bo chowa się tam jeszcze sporo produktu, na pewno do niego kiedyś wrócę :)




  • Duże waciki babydream - myślałam, że je wykorzystam do zmywania maseczek, ale szybciej idzie zmywanie ich wodą, a te pocięłam na 4 części i używałam jak zwykle do tonizowania cery i rozpuszczania makijażu


  • Balsam do ust Oillian - Oceanic - zapach bardzo medyczny, 15 ml białego balsamu, który słabo nawilżał, smarowałam co chwile nim usta i efekt był żaden, w końcu zużyłam do do kremowania rąk, ale tam także nie zauważyłam efektu nawilżenia i regeneracji jaki obiecuje producent

Do ciała:

  • Balsam do ciała Cistaja linia - balsam modelujący, ma podobny zapach do tych z Eveline i także dawał uczucie chłodzenia, dobrze nawilżał, ale nie ubyło mi 2 cm w obwodzie ciała :P lekka konsystencja, która szybko się wchłania i dobrze rozprowadza, także ma ciekawy skład (masło shea, ekstrakt z żeń-szenia, końskiego kasztana, z różnych ziół, kofeina, itd)
  • BingoSpa-kofeinowo-paprykowy thermogel - miałam kilka próbek i wszystkie wlałam do jednego pojemnika, żeby szybciej zużyć-balsam bardzo grzeje bez folii, więc jak lubicie piekiełko na skórze to jak najbardziej polecam :P 


  • PILARIX z Lefrosch - krem z 20 % mocznikiem - specjalista do wysuszonej skóry, gęsty, wydajny, śmierdzi jak typowe produkty apteczne z mocznikiem, ale spełnia obietnice producenta, a do tego produkowany jest w Wielkopolsce ;)





Denkuje dalej ;)

Kaś ;)





Komentarze

  1. no jak się sprawdziły do zmywania makijażu ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Waciki? ogólnie ok-są grubsze więc nie robiły się z nich mokre kapcie, ale nie widzę sensu bawienia się w cięcie ich.

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twoją opinie :)

Popularne posty z tego bloga

Złuszczające skarpetki w Biedronce

16.07.2014 Dzisiaj kupiłam w Biedronce złuszczające skarpetki do stóp firmy PUREDERM Botanical Choice.  Produkt Z Korei Płd. za 13,99 zł. Jestem ciekawa efektów ;-) Mam tylko nadzieję że stopy mi nie odpadną :-P. Trzymałam skarpetki dłużej - 2,5h i na stopach nic nie wyszło niedobrego, śmierdzą jedynie alkoholem :) Kaś 30.07.2014 Melduję, że po 2 tygodniach mam gładkie stópki, pozbyłam się największych zrogowaceń na piętach i podeszwie, a także na palcach. Skóra schodzi stopniowo-ja swoją ściągałam systematycznie, nic nie bolało. Schodził gruby naskórek :D Polecam za tą cenę :) Kaś

3miesięczna kuracja naczynkowa

Długo zbierałam się do opisania Wam jak przebiegła moją walka z popękanymi naczynkami na policzkach i nosie, które niestety towarzyszą mi przez większość mojego życia-taki spadek po mamie. Przed gwiazdką postanowiłam wzmocnić moją kurację naczynkową i z nowym rokiem zaczęłam używać kremu na dzień z Lirene  do cery naczynkowej nawilżająco-wzmacniającego , a na noc kremu z AA do cery naczynkowej regenerującego. Użytkując codziennie obu tych kremów, starczyły mi na 3-miesiące, z końcem marca wyskrobałam resztki. Za cenę 15-20zł kupujemy krem 50 ml, uważam że są bardzo wydajne. Użytkowanie: Rano po umyciu twarzy i zębów używałam kremu z Lirene, który ma SPF 8 ( więcej niż krem z ZiajaMed), ładnie pachnie, lekka konsystencja, szybko się wchłaniała, a skóra czuła się odżywiona. Po 5 min nakładałam makijaż i wio na zajęcia :) Czasem nakładałam podkład, a czasem tylko korektor pod oczy, przez cały dzień nie odczuwałam na twarzy ściągnięcia, świetna baza pod makijaż. Przed spaniem, po

CD denka #25

oto ciąg dalszy poprzedniego denka ;) Do twarzy: płatki Carea z Biedronki-jak zawsze ok ;) BingoSpa żel do twarzy kolagenowy - tani i bardzo wydajny, pachnie trochę mydłem, dobrze czyści skórę z resztek makijażu, plus za pompkę  Do ciała: BingoSpa Thermogel z kofeiną - bardzo mocno grzeje, trzeba uważać jeżeli macie skłonność do pękania naczynek-moja ciekawość była silniejsza i na własne życzenie na udzie przybyły mi tzw 2/3 pajączki ;P Olejek Babydream - ładnie nawilżał skórę po kąpieli, a także dobrze ściągał resztki wosku po depilacji Zapachowe: dezodorant kulka z Nivea - ładnie pachniał i dobrze chronił Moja ulubiona woda toaletowa z Werbeną z Yves Rocher napewno do niej wrócę bo podoba mi się ten lekki cytrusowy zapach na lato stópki: Skarpetki złuszczające do stóp, które były dostępne w Biedronce - u mnie sprawdziły się, cały twardy naskór złuszczył się, niestety po 2 miesiącach przydałaby mi się powtórka takiego zabieg