Przejdź do głównej zawartości

Majowe zużycia ( denko#4)

Rachunek sumienia z maja, czyli co udało mi się zużyć ;) 
Ostatnio ciężko mi to idzie, ze szkodą dla mojego portfela wpadłam w zakupowy szał, czekam jeszcze na ostatnią paczkę i póki nie zużyje tego co nakupowałam szlaban na zakupy, czyli pewnie przez kolejny rok =P  
Teraz będą tylko denka :D Trzymajcie kciuki, żebym wytrwała w postanowieniu  :)


Wymieniam co zużyłam :)
Balsam antycellulitowy z Lirene-250 ml za ok 11 zł ( na promocji) - świetny grejpfrutowy zapach, lekka konsystencja, używałam go co wieczór na całe ciało i starczył mi na 3 tyg, bardzo dobrze nawilża, uratował moją skórę po balsamie z Dave, który nic nie robił :(, obwodu ud nie zmniejszył :P, ale ma wielki plus za niską cenę, bardzo dobre nawilżenie i owocowy zapach

Regenerujący krem do rzęs z L'biotica- 10 ml za 14zł ( kupiłam dwa opakowania za 14zł na promocji), produkt przeze mnie używany jako krem na noc pod oczy, powieki, rzęsy i brwi, bardzo dobrze się sprawdził, nie podrażniał, rano miałam delikatną skórę, rzęsy trochę lepsze, za to brwi rosną jak szalone ;), konsystencja lżejszej wazelinki, produktu używałam i używałam, bardzo wydajny, a jeszcze mam drugą tubkę na kolejny rok :)

Krem do twarzy z płatkami róż, krem na dzień do skóry suchej z Czystej Linii-40 ml za ok 10 zł ( po przeliczeniu z rubli), lekka konsystencja, idealna pod makijaż, szybko się wchłaniał, piękny delikatny zapach płatków róż, jako krem na dzień świetny niestety w roli kremu na noc się nie sprawdza, wydajny-używałam go ok 5 m-cy.

Żel pod oczy przeciw obrzękom z Ziaji-15 ml za ok 15zł, zdecydowałam się go w końcu z użyć, nie zrobił żadnych cudów pod moimi oczyma, ani pod oczyma mojej mamy, stosowałam go jako krem pod oczy pod makijaż, niestety i tak wieczorem obszar tej skóry wymagał solidnego nawilżenia, wydajny.

Masło Marcepanowe-Wygładzające do ciała z Perfecta Spa-225 ml za ok 12/13 zł, pachnie identycznie jak peeling cukrowy z tej samej linii, starczył mi tak na ok 2 tyg codziennego używania po kąpieli, wchłania się przyzwoicie, ale zostawia delikatną tłustą warstewkę, nie podrażnia, pielęgnuje i nawilża :)

Balsam do włosów Frezja i Brzoskwinia z Bielita-450 ml za ok 6-7 zł ( po przeliczeniu z rubli), ma konsystencje balsamu, kremowy zapach, który utrzymuje się na włosach, wydajny, nie trzeba go za dużo nakładać na włosy, bo potem nadmiar ścieka z nich, włosy po nim były bardzo gładkie i delikatne, aż chciało się ich dotykać :)

Dezodorant Exotic z Isana- kolejny mój dezodorant o tym zapachu, letni, świeży, bardzo długo utrzymuje się na skórze, mimo że pacha się spoci, to i tak czuć owocowy zapach 150 ml za 5zł ( na promocji za 3,5 zł), ja go stosuje na bezzapachowy antyperspirant, żeby czuć się jeszcze świeżej, miniaturkę noszę w torebce, żeby w ciągu dnia psiknąć się :)

Maseczka nawilżająca z sokiem z winogron z YR-50 ml za 21 zł ( ja dostałam ją jako gratis do zamówienia), osobiście sama bym jej nie kupiła, ciesze się że mogłam ją przetestować za darmo, bo więcej niż 5 zł bym za nią nie dała, ma piękny słodki zapach, nakłada się ją jak krem, ale moja skóra przed i po tej maseczce niczym się nie różniła, musiałam ją nakremować mimo tej maseczki, trzeba użyć dużo letniej wody, aby ją całkowicie spłukać, za to bardzo dobrze zwalczała zapach zielonych alg.


Na koniec zużycia nie kosmetyczni
tarty z Yankee Beach walk i Pink Sands-zapachy idealne na ten sezon :)
Starałam się wypisać najważniejsze, jeżeli macie pytania piszcie (=
Jak Wam idzie testowanie i zużywanie ?
Pozdrawiam, Kaś

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Złuszczające skarpetki w Biedronce

16.07.2014 Dzisiaj kupiłam w Biedronce złuszczające skarpetki do stóp firmy PUREDERM Botanical Choice.  Produkt Z Korei Płd. za 13,99 zł. Jestem ciekawa efektów ;-) Mam tylko nadzieję że stopy mi nie odpadną :-P. Trzymałam skarpetki dłużej - 2,5h i na stopach nic nie wyszło niedobrego, śmierdzą jedynie alkoholem :) Kaś 30.07.2014 Melduję, że po 2 tygodniach mam gładkie stópki, pozbyłam się największych zrogowaceń na piętach i podeszwie, a także na palcach. Skóra schodzi stopniowo-ja swoją ściągałam systematycznie, nic nie bolało. Schodził gruby naskórek :D Polecam za tą cenę :) Kaś

3miesięczna kuracja naczynkowa

Długo zbierałam się do opisania Wam jak przebiegła moją walka z popękanymi naczynkami na policzkach i nosie, które niestety towarzyszą mi przez większość mojego życia-taki spadek po mamie. Przed gwiazdką postanowiłam wzmocnić moją kurację naczynkową i z nowym rokiem zaczęłam używać kremu na dzień z Lirene  do cery naczynkowej nawilżająco-wzmacniającego , a na noc kremu z AA do cery naczynkowej regenerującego. Użytkując codziennie obu tych kremów, starczyły mi na 3-miesiące, z końcem marca wyskrobałam resztki. Za cenę 15-20zł kupujemy krem 50 ml, uważam że są bardzo wydajne. Użytkowanie: Rano po umyciu twarzy i zębów używałam kremu z Lirene, który ma SPF 8 ( więcej niż krem z ZiajaMed), ładnie pachnie, lekka konsystencja, szybko się wchłaniała, a skóra czuła się odżywiona. Po 5 min nakładałam makijaż i wio na zajęcia :) Czasem nakładałam podkład, a czasem tylko korektor pod oczy, przez cały dzień nie odczuwałam na twarzy ściągnięcia, świetna baza pod makijaż. Przed spaniem, po

CD denka #25

oto ciąg dalszy poprzedniego denka ;) Do twarzy: płatki Carea z Biedronki-jak zawsze ok ;) BingoSpa żel do twarzy kolagenowy - tani i bardzo wydajny, pachnie trochę mydłem, dobrze czyści skórę z resztek makijażu, plus za pompkę  Do ciała: BingoSpa Thermogel z kofeiną - bardzo mocno grzeje, trzeba uważać jeżeli macie skłonność do pękania naczynek-moja ciekawość była silniejsza i na własne życzenie na udzie przybyły mi tzw 2/3 pajączki ;P Olejek Babydream - ładnie nawilżał skórę po kąpieli, a także dobrze ściągał resztki wosku po depilacji Zapachowe: dezodorant kulka z Nivea - ładnie pachniał i dobrze chronił Moja ulubiona woda toaletowa z Werbeną z Yves Rocher napewno do niej wrócę bo podoba mi się ten lekki cytrusowy zapach na lato stópki: Skarpetki złuszczające do stóp, które były dostępne w Biedronce - u mnie sprawdziły się, cały twardy naskór złuszczył się, niestety po 2 miesiącach przydałaby mi się powtórka takiego zabieg