piątek, 28 marca 2014

Lekki obiad na piątek :)

Cześć!!!

Dzisiaj u mnie w domu na obiad naleśniki, więc postanowiłam trochę zmodyfikować przepis i jestem z niego zadowolona ;)
Nie miałam miarki przy odmierzaniu składników, ale raczej każdy kto kiedykolwiek robił naleśniki czy placki, to wie, że nie są przy tych przepisach bardzo konieczne ;)

Bananowe placki z amarantusem:


  • Jeden rozduszony, dojrzały banan
  • garść amarantusa prażonego
  • jajko
  • trochę mleka
  • mąka pszenna
Banana rozdusiłam, dodałam amarantusa, do tego jajko i trochę mleka, wymieszałam, i stopniowo dodawałam mąki, aż do uzyskania porządanej konsystencji.
Ciasto ląduje na patelni z rozgrzanym tłuszczem, chwila z jednej strony, chwila z drugiej.

Szybki obiad dla dwóch osób gotowy :)

Placki są bardzo syte, a do tego bardzo smaczne, mimo nie dodania do nich cukru ;)

Pozdrawiam i smacznego ;)
Kaś :D


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuje za Twoją opinie :)